Infotund „Tark tarbija — teadmised kaitsevad“.
Tallinna Strateegiakeskuse tarbijakaitse osakonna spetsialist Tiina-Mary Metsik tutvustab tarbija õigusi ja jagab palju muud kasulikku teavet. Juttu tuleb kaupade ostmisest tavalisest ja e-poest, telefonipakkumistest, tootetutvustustest tarbija kodus ning ohtudest, mida teadlikul tarbijal on võimalik vältida.
Ø Mida peab tarbija tegema, leides postkastist ümbriku arve ja kaubaga, mida ei tellinud?
Ø Millal on tarbijal õigus kaup 14 päeva jooksul kauplejale tagastada?
Ø Mis on ühikuhind ja kuidas see aitab raha säästa?
Ø Millele tuleks teenust tellides tähelepanu pöörata?
Ø Millised on tarbija õigused, kui ostetud kaup või teenus ei ole kvaliteetne?
Ø Mis vahe on tarbija seadusest tuleneval õigusel esitada pretensioone ja müügigarantiil?